Basisinfo voor werklozen | Antwerpen

Infosessie over je rechten en plichten als je werkloos bent

Tijdens deze sessie krijg je basisinformatie over de werkloosheid. We geven uitleg over alle diensten van het ABVV en vertellen je wat meer over je (elektronische) dopkaart, de controle van de VDAB, hoe je uitkering wordt berekend en je rechten en plichten als werkloze.


Informatie

  • Hoe werkt een elektronische dopkaart?
  • Ben je onzeker over je rechten en plichten als werkloze?
  • Wat moet je doen om in orde te zijn met de werkloosheidsreglementering?
  • Hoe wordt je uitkering berekend?
  • Wat zijn RVA en VDAB?
  • Wie controleert je en hoe? 
  • Waarmee kan ABVV je helpen?

Antwoorden op al deze vragen krijg je van ons tijdens de infosessie voor werklozen.

Aanbod werkzoekenden

Het ABVV-regio Antwerpen vertrouwt voor zijn infosessies aan werkzoekenden op Vorming & Actie regio Antwerpen vzw.

Inschrijven en info

De infosessies gaan door in de Ommeganckstraat 53, in de grote zaal op het gelijkvloers. We beginnen om 13u30 en stoppen om 16u30.

Wil je meer informatie of wil je inschrijven?

Dat kan bij:

Agenda

maandag 30/09/2019 13u30 Ommeganckstraat 53, grote zaal gelijkvloers Antwerpen | 2018 Werkzoekenden
maandag 18/11/2019 13u30 Ommeganckstraat 53 | grote zaal gelijkvloers Antwerpen | 2018 Werkzoekenden
maandag 06/01/2020 13u30 Ommeganckstraat 53 - grote zaal gelijkvloers Antwerpen | 2018 Werkzoekenden

Zoek op trefwoord

werkloosheid werkloosheidsreglementering werkloosheidsuitkering